Subject: VATEKi kogukonna tagasiside Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu väljatöötamiskavatsusele
From: "Ott Oja" <[email-masked]>
To: "Riina Sikkut"
Cc: "Anniki Lai", "SM Info"
Date: Wed, 31 Jan 2024 13:51:38 +0200

Lugupeetud Riina Sikkut

Edastan Eesti Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsiooni VATEK tagasiside TTKS
VTK-le. Manuses oleva arvamuse koostamisse panustasid paljud vaimse
tervise valdkonna organisatsioonid ning valdkonna spetsialistid, sh
kogemuseksperdid. Meie liikmete ja nõukogu nimel tänan
Sotsiaalministeeriumi VATEKi kaasamise eest eelnõu väljatöötamisse.

Soovime edu eelnõu väljatöötamisel!

Tänades

Ott Oja

 <https://www.vatek.ee/> Eesti Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsioon VATEK

tegevjuht, juhatuse liige

+372 5559 5589

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Selleks, et töötada efektiivselt ja olla Teile kasulikum, vastan kirjadele
päeva-paari jooksul. Kiireloomulisemate asjade puhul palun helistage.

 <https://www.vatek.ee/uudiskiri> Liitu vaimse tervise valdkonna
uudiskirjaga!